Direktlänk till inlägg 24 november 2020

Lite information om mig

Av Gabriella Wennberg - 24 november 2020 12:41

God middag!

Hoppas allting är bra med er. Själv mår jag halvbra och har gjort det hela dagen.

Jag startade denna blogg då jag kände att jag va tvungen att byta portal. Har varit på nouw förut och det fungerar inte lika bra där som det har gjort förr.

Jag tänkte berätta lite om mig själv, så ni får en bild på vem jag är och vad ni kommer få se här på min blogg.

Här kommer lite frågor som jag hittade på nätet.

1. Fullständigt namn? Gabriella Sandra Angelina
2. Din längd? 180 cm
3. Ålder? 27 år
4. Har du syskon? Ja, en lillebror och en storasyster
5. Favoritfilm? Åh, svårt.. men gillar action och komedi. Och självklart disney.
6. Favoritbok? "Så lärde jag mig att älska min kropp" (Skriven av Linda-Marie Nilsson)
7. Har du jobb? Nej, men är aktivt sökande -.-
8. Vad stod det i ditt senaste sms? "Du?"
9. Vem ringde du sist? Mamma
10. Hur svarar du i telefon? Beror på vem som ringer, men oftast med enbart ett "hej"
11. Vilken var den senaste filmen du såg? Någon julfilm som gick på tv igår kväll.
12. Är du en serienörd? Nej, det kan jag inte direkt påstå
13. Gillar du kaffe? Älskar det!
14. Vad äter du till frukost? Min "frukost" är en kopp kaffe och en cigg
15. Vad spenderar du helst pengar på? Hundgodis till hunden
16. Vilken är din favoritlåt just nu? Tack vare min kusin så är det "Ahhä" eller "Fiki"
17. Vem är din förebild? Carolina Gynning och min mamma
18. Gillar du att resa? Jag vet inte, aldrig rest utomlands.
19. Bästa resan i ditt liv? Inom Sverige då.. Stockholmsbesöket 2015
20. Drömyrke? Fotograf

 


 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Wennberg - 26 november 2020 20:26

Godkväll finisar! Som ni vet så va jag ju på citymottagningen i Hässleholm igår och skulle kolla mitt HB och göra ett vaginalt ultraljud. Mitt HB va på 105 och på det vaginala ultraljudet hittade dem en blodklump som va 13*25 mm stor. Så jag fick e...

Av Gabriella Wennberg - 24 november 2020 14:30

Pco SyndromDet fick jag konstaterat den 28 oktober 2020 att jag hade. Jag kontaktade gynläkaren i Hässleholm, på Citymottagningen, angående att jag inte hade haft en normal mens på de senaste 2 åren. Så han ville jag skulle komma för en undersöknin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards